loading...
پایگاه تخصصی کامپیوتر ، موبایل و تکنولوژی
سینا بازدید : 234 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (3)

گوشی جدید اسمارت فون گلکسی وین سامسونگ هفته پیش به طور اختصاصی در چین معرفی شد، اما دیروز سامسونگ اعلام نمود که این اسمارت فون بزودی آماده فروش جهانی خواهد شد.

اسمارتفون گلکسی وین سامسونگ

سینا بازدید : 84 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (0)


 

هجوم یک بدافزار جدید به رایانه‏های کاربران در کشورهای آسیایی

 این بدافزار خطرناک، که از راه دور نیز قابل کنترل است، می‌تواند با نصب یک کی‌لاگر، اعتبارنامه‌های کروم، IE و فایرفاکس را سرقت کند.

سینا بازدید : 111 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)
پلتفرم‌های لینوکس و ویندوز که از پایگاه آزور عرضه می‌شود بیشتر از سایر خدمات ابری عمومی مایکروسافت توانسته کاربران را جذب کند.

روزانه 1000 نفر به کاربران ویندوز آزور افزوده می‏شود

سینا بازدید : 137 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)

Xperia M

 

این گوشی موبایل جدید از برند سونی در تاریخ 8/6/2013 رونمایی گردید.
این موبایل تک سیمکارته وزنی بیش از 115 گرم ندارد و در چهار رنگ مختلف تولید می گردد و دارای پردازنده ی 1.0GHz می باشد.
سینا بازدید : 77 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)

Championship Racing 2013

دانلود بازی فوق العاده زیبای Championship Racing 2013 که در این بازی شما برای قهرمانی راه بسیار دارید و باید پای خود را بر روی پدال گاز فشار دهید تا بتوانید قهرمان تمام میادین شوید .

برای داتلود به ادامه مطلب بروید...

سینا بازدید : 212 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)

حدود ۲ روز است که شاهد ساخت نسخه ی چهارم بازی فوق العاده زیبا و گرافیکی Modern Combat هستیم که در این نسخه بازی با عنوان Zero Hour ریلیز و منتشر شده است . این بازی فوق العاده مهیج و گرافیکی محصولی از کمپانی قدرتمند Gameloft است که در این پست به معرفی و قرار دادن لینک های apk و دیتای این بازی می پردازیم . در این بازی شما و تیمی که با شما همراه هستند با تروریست ها می جنگید .

سینا بازدید : 75 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

عدد پی

عدد مشهور 3.14 یا همان عدد "پی" در پیچیده ترین حالت عددی خواهد بود که تا کنون دو هزار و 700 بیلیون رقم اعشار برای آن محاسبه شده است اما نشریه نیوساینتیست پنج وجه دیگر این عدد را نیز به مناسبت روز عدد پی آشکار کرده است.

سینا بازدید : 86 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

اول اپل، بعد سامسونگ و حالا نوبت به گوگل رسیده است، یک ابرکمپانی دیگر قصد طراحی و ساعت ساعت هوشمند را دارد. چندی پیش شایعات مرتبط با ساعت هوشمند اپل به گوش رسید و خبر از یک تیم 100 نفره که بر روی این پروژه در حال کار هستند، داده شد و کمی بعد شایعاتی در رابطه با یک ابزار تازه به نام Galaxy Altius مطرح شد و پس از آن سامسونگ رسما تایید کرد که بدنبال ساعت هوشمند جدید است و حالا گزارش شده که گوگل هم به دنبال ساخت یک ساعت هوشمند اندرویدی جدید می‌باشد.

ساعت هوشمند گوگل

سینا بازدید : 301 یکشنبه 19 خرداد 1392 نظرات (0)

این یک بازی اعتیاد آور است و مطمئن هستیم از انجام ان لذت خواهید برد.

یک بازی سرگرم کننده و ساده، در این بازی دو میمون در دو طرف رینگ بوکس هستند که شما باید یکی از این میمون‌ها را هدایت کنید تا بتوانید پیروز شوید.

سینا بازدید : 200 یکشنبه 19 خرداد 1392 نظرات (0)

از جنگ های صلیبی تا قرون وسطی را با سری بازی های Assassin’s Creed پشت سر گذاشتیم. با ۲ قهرمان به نام های الطاهر (Altair) و اتزیو (Ezio) آشنا شدیم که هر دوی آن ها ماجراهای خاص خودشان را دنبال کردند. این سری از بازی ها که به صورت سالانه راهی بازار می شوند، اکنون توانسته اند طرفداران بسیار زیادی برای خود دست و پا کنند و با ماجراهای خود بازیکنان را هیجان زده کنند. بعد از عرضه Assassin’s Creed II و نسخه های Spin-off آن، این بار نوبت به نسخه سوم این سری رسیده است. بازی ای که به گفته Ubisoft کار ساخت آن از ۳ سال پیش شروع شده و اکنون ما شاهد نتیجه نهایی آن هستیم.

دانلود Assassin's Creed 3 - بازی کشیش قاتل 3

سینا بازدید : 100 جمعه 17 خرداد 1392 نظرات (0)

او تا به حال 2 گل همانند مارادونا زده است . يکي گل مارادونا را به انگلستان که مسي به ختافه با دريپل کردن 6 نفر انجام داد و گل ديگر مارادونا که با دست گل کرد را مسي به اسپانيول زد و چنين کرد که با سر درون دروازه جای داد.

اين علت ها و علت ها ي ديگري است که او را به مارادونا ي دوم معروف کرده است.......

 

سینا بازدید : 177 جمعه 17 خرداد 1392 نظرات (0)

سینا بازدید : 109 جمعه 17 خرداد 1392 نظرات (0)

همان طور که انتظار می رفت، Acitivision بازی Call of Duty: Ghosts را به طور رسمی معرفی کرد. این بازی قرار است توسط استودیوی Infinity Ward در تاریخ ۵ نوامبر برای Xbox 360 ،PS3 و PC راهی بازار شود.

ما نیز در ادامه مطلب تریلری از این بازی را قرار دادیم که میتوانید مشاهده و دانلود کنید

سینا بازدید : 180 جمعه 17 خرداد 1392 نظرات (0)

سری بازی های Grand Theft Auto از معدود عناوین پرفروشی هستند که در این نسل قربانی سیاست های منفعت طلبانه ناشر نشده اند و همواره با انتشار نسخه ای جدید، علاوه بر ثبت آمار و ارقامی سرسام آور، رو به جلو حرکت کرده است.

برای دیدن بررسی این بازی محبوب به ادامه مطلب برید

سینا بازدید : 108 جمعه 17 خرداد 1392 نظرات (0)

به نظر میرسد که هنوز برنامه های مخرب زیادی روی سیستم عامل آندروید وجود دارد که البته بیشتر این برنامه های مخرب از طریق appstore ها پخش میشوند(اغلب در چین و روسیه).همچنین تعدادی از این برنامه های مخرب حداقل به طور موقت در فروشگاه Google Play جا خشک کرده اند.

latest-Android-Antivirus

 

سینا بازدید : 79 پنجشنبه 16 خرداد 1392 نظرات (0)

آخرین مک‌بوک پرو با صفحه‌نمایش رتینا، یکی از بهترین نمایشگرهای لپ‌تاپ را به خط تولید نوت‌بوک های اپل آورده است. البته این محصول تقریبا گران است و برای خرید آن باید حسابی جیبتان را خالی کنید.

لپ تاپ

سینا بازدید : 110 پنجشنبه 16 خرداد 1392 نظرات (0)

همیشه همین طور است. تکنولوژی یا کالاهای جدید که وارد عرضه زندگی انسان می‌شوند، دیگر کمتر کسی سراغی از کالاهای قدیمی‌تر می‌گیرد و توجه‌ها به سمت کالاهای جدیدتر و با قابلیت‌تر جلب می‌شود. حالا اگر خرید این کالاهای باقابلیت تازه وارد، صرفه اقتصادی بیشتری هم داشته باشد تا خرید کالاهای قدیمی‌تر اوضاع و احوال برای نمونه‌های جدیدتر بهتر و بهتر می‌شود. نمونه بارز این مثال در بازار‌هارد قابل مشاهده است.


هارد ایکسترنال

سینا بازدید : 154 چهارشنبه 15 خرداد 1392 نظرات (0)

در تاریخ ۳۱ اردیبهشت کنسول xbox1 رو نمایی شد . کنسولی که پیش تر با نام xbox720 شناخته میشد . در کل مشخصاتی که داده شده است از مشخصاتی که سونی برای ps4 خود منتشر کرده است بسیار کامل تر است .

سینا بازدید : 74 چهارشنبه 15 خرداد 1392 نظرات (0)
EyePro یک نرم افزار جالب برای محافظت از بینایی شما طراحی شده است. این نرم افزار با امکانات فراوان ،پیغام های هشدار دهنده ،زمان های استراحت و تحرک بدنی و… تا حد زیادی میتواند از چشمان شما محافظت کند.



سینا بازدید : 109 چهارشنبه 15 خرداد 1392 نظرات (0)

ironman3po

اطلاعات کامل :IMDB

خلاصه داستان : مارول “مرد آهنین ۳″ چاله عجول و بی پروا، اما درخشان صنعتگر تونی استارک / مرد آهنین در برابر دشمن دسترس می داند که هیچ حد و مرزی (ماندارین). هنگامی که استارک می یابد جهان شخصی خود را در دست دشمن خود را نابود شده، او در تلاش هولناکی برای پیدا کردن کسانی که مسئول عازم می شود. این سفر، در هر نوبت، به فطرت خود را تست کنید. استارک، با پشت خود را در مقابل دیوار، از چپ به دستگاه های خود را برای زنده ماندن، با تکیه بر نبوغ و غرایز خود را برای حفاظت از افراد نزدیک به او. همانطور که او مبارزه راه خود را به عقب، استارک کشف پاسخ به این سوال است که مخفیانه او را خالی از سکنه: آیا این مرد را در کت و شلوار و یا کت و شلوار مرد؟…
سینا بازدید : 194 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (0)

همان طور که می دانید جنگ میان طرفداران و دوست داران مک (مکینتاش ) و ویندوز چند دهه ای است که به قوت خود باقی مانده است و همچنان رو به درازا می رود و ادامه دارد.امروز ، در این مقاله قصد دارم تا برای کاربران خوب و محترم مقایسه ای جامع ، و در عین حال شفاف از این دو سیستم عامل پر طرفدار امروزی داشته باشم.

k-bigpic

سینا بازدید : 87 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (0)

یك متخصص امنیت در مایكروسافت هشدار داد كه پس از سال‌ها مهجوریت در میان مهاجمان كامپیوتری، مجدداً ویروس‌های كامپیوتری در سراسر جهان در حال رشد هستند.

سینا بازدید : 114 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (0)


 آزمایشگاه NSS در آزمایش جدیدی دریافته است كه اینترنت اكسپلورر مایكروسافت نسخه 10 بدافزارهای بیشتری را نسبت به مرورگرهای كروم، سافاری و اپرا مسدود می كند.



 

سینا بازدید : 260 دوشنبه 13 خرداد 1392 نظرات (0)

در سال گذشته بسیاری از دانشمندان ایرانی مقیم خارج به دستاوردهای علمی و فناوری بسیاری دست یافتند و در اقصی نقاط دنیا مایه مباهات هر ایرانی شدند آنها موفق شدند کیمیاگری میکروبی کنند، رایانه ای به اندازه یک دکمه بسازند و از شیر گاو پادتن ابدز تولید کنند.

اختراعات جدید علمی

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما از کدام سیستم عامل ویندوز استفاده می کنید ؟؟
    جذب نویسنده

    رتبه سایت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 128
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 47
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 132
  • بازدید ماه : 71
  • بازدید سال : 1,603
  • بازدید کلی : 67,606