loading...
پایگاه تخصصی کامپیوتر ، موبایل و تکنولوژی
سینا بازدید : 78 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)

Championship Racing 2013

دانلود بازی فوق العاده زیبای Championship Racing 2013 که در این بازی شما برای قهرمانی راه بسیار دارید و باید پای خود را بر روی پدال گاز فشار دهید تا بتوانید قهرمان تمام میادین شوید .

برای داتلود به ادامه مطلب بروید...

سینا بازدید : 212 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)

حدود ۲ روز است که شاهد ساخت نسخه ی چهارم بازی فوق العاده زیبا و گرافیکی Modern Combat هستیم که در این نسخه بازی با عنوان Zero Hour ریلیز و منتشر شده است . این بازی فوق العاده مهیج و گرافیکی محصولی از کمپانی قدرتمند Gameloft است که در این پست به معرفی و قرار دادن لینک های apk و دیتای این بازی می پردازیم . در این بازی شما و تیمی که با شما همراه هستند با تروریست ها می جنگید .

سینا بازدید : 301 یکشنبه 19 خرداد 1392 نظرات (0)

این یک بازی اعتیاد آور است و مطمئن هستیم از انجام ان لذت خواهید برد.

یک بازی سرگرم کننده و ساده، در این بازی دو میمون در دو طرف رینگ بوکس هستند که شما باید یکی از این میمون‌ها را هدایت کنید تا بتوانید پیروز شوید.

سینا بازدید : 200 یکشنبه 19 خرداد 1392 نظرات (0)

از جنگ های صلیبی تا قرون وسطی را با سری بازی های Assassin’s Creed پشت سر گذاشتیم. با ۲ قهرمان به نام های الطاهر (Altair) و اتزیو (Ezio) آشنا شدیم که هر دوی آن ها ماجراهای خاص خودشان را دنبال کردند. این سری از بازی ها که به صورت سالانه راهی بازار می شوند، اکنون توانسته اند طرفداران بسیار زیادی برای خود دست و پا کنند و با ماجراهای خود بازیکنان را هیجان زده کنند. بعد از عرضه Assassin’s Creed II و نسخه های Spin-off آن، این بار نوبت به نسخه سوم این سری رسیده است. بازی ای که به گفته Ubisoft کار ساخت آن از ۳ سال پیش شروع شده و اکنون ما شاهد نتیجه نهایی آن هستیم.

دانلود Assassin's Creed 3 - بازی کشیش قاتل 3

سینا بازدید : 109 جمعه 17 خرداد 1392 نظرات (0)

همان طور که انتظار می رفت، Acitivision بازی Call of Duty: Ghosts را به طور رسمی معرفی کرد. این بازی قرار است توسط استودیوی Infinity Ward در تاریخ ۵ نوامبر برای Xbox 360 ،PS3 و PC راهی بازار شود.

ما نیز در ادامه مطلب تریلری از این بازی را قرار دادیم که میتوانید مشاهده و دانلود کنید

سینا بازدید : 154 چهارشنبه 15 خرداد 1392 نظرات (0)

در تاریخ ۳۱ اردیبهشت کنسول xbox1 رو نمایی شد . کنسولی که پیش تر با نام xbox720 شناخته میشد . در کل مشخصاتی که داده شده است از مشخصاتی که سونی برای ps4 خود منتشر کرده است بسیار کامل تر است .

سینا بازدید : 74 چهارشنبه 15 خرداد 1392 نظرات (0)
EyePro یک نرم افزار جالب برای محافظت از بینایی شما طراحی شده است. این نرم افزار با امکانات فراوان ،پیغام های هشدار دهنده ،زمان های استراحت و تحرک بدنی و… تا حد زیادی میتواند از چشمان شما محافظت کند.



سینا بازدید : 109 چهارشنبه 15 خرداد 1392 نظرات (0)

ironman3po

اطلاعات کامل :IMDB

خلاصه داستان : مارول “مرد آهنین ۳″ چاله عجول و بی پروا، اما درخشان صنعتگر تونی استارک / مرد آهنین در برابر دشمن دسترس می داند که هیچ حد و مرزی (ماندارین). هنگامی که استارک می یابد جهان شخصی خود را در دست دشمن خود را نابود شده، او در تلاش هولناکی برای پیدا کردن کسانی که مسئول عازم می شود. این سفر، در هر نوبت، به فطرت خود را تست کنید. استارک، با پشت خود را در مقابل دیوار، از چپ به دستگاه های خود را برای زنده ماندن، با تکیه بر نبوغ و غرایز خود را برای حفاظت از افراد نزدیک به او. همانطور که او مبارزه راه خود را به عقب، استارک کشف پاسخ به این سوال است که مخفیانه او را خالی از سکنه: آیا این مرد را در کت و شلوار و یا کت و شلوار مرد؟…
سینا بازدید : 93 شنبه 11 خرداد 1392 نظرات (0)

این بازی به تمرکز زیادی نیاز دارد و چنانچه بتوانید به خوبی تمرکز داشته باشید از آن بسیار لذت خواهید برد.

در این بازی شما در نقش یک نینجا هستید که در مسیر حرکت خود به موانعی برخواهید خورد. از روی بعضی از این موانع باید بپرید و بعضی از این موانع را باید با شمشیر برنده خود از بین ببرید.

سینا بازدید : 216 شنبه 11 خرداد 1392 نظرات (0)

امروزه کتاب های الکترونیکی یکی از مهمترین ابزارهای کمک آموزشی جهت فراگیری زبان به زبان آموزان می باشند. کتابی را که امروز در سایت پاتوق یو برایتان آماده کرده ایم یکی از معروف ترین کتاب های کمک آموزشی زبان انگلیسی می باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

سینا بازدید : 72 شنبه 11 خرداد 1392 نظرات (0)


Galaxy-S-4-Wallpapers

 

این گوشی بسیار زیبا و قدرتمند که بسیاری آرزوی داشتن آن را دارند دارای والپیپرهای بسیار زیبایی است که امروز در ای تی تب می توانید آنها را دانلود کنید. این والپیپرها دارای وضوح فول اچ دی هستند و بر روی هر گوشی یا تبلتی سازگارند.

برای دانلود به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.

سینا بازدید : 79 شنبه 11 خرداد 1392 نظرات (0)

بدون شک سری Need for Speed یکی از بهترین تجربه‌های ماشین‌سواری در کامپیوتر و کنسول است و سالهاست سری‌های متنوعی از NFS برای کنسول‌های گوناگون عرضه می‌شود.

 

nfs mw android بازی ماشین سواری محبوب Need for Speed Most Wanted 1.0.28   اندروید

سینا بازدید : 82 شنبه 11 خرداد 1392 نظرات (0)

یکی از مشکلات تلفن های همراه ویروسی شدن آن ها است به طوری که کمتر کسی جرات دارد تا تلفنش را به هر کامپیوتری متصل کند اما با بودن یک آنتی ویروس قدرتمند دیگر جایی برای نگرانی نیست.

کمپانی Kaspersky نسخه موبایل این آنتی ویروس قدرتمند را ارائه کرده است. این نرم افزار عوامل مخرب را به خوبی مهار می کند، از سرقت گوشی شما جلوگیری می کند، هویت شما را مخفی نگه می دارد و قابلیت مسدودسازی تماس ها و اس ام اس های ناخواسته و مزاحم را دارد.

سینا بازدید : 77 چهارشنبه 08 خرداد 1392 نظرات (0)

Trial Xtreme یکی از پرطرفدارترین و جذاب ترین بازی های مسابقه ای اندروید با با بیش از ۴۰ میلیون بارگیری از گوگل پلی می باشد که جدیدترین ورژن آن را برای شما قرار داده ایم .

در بازی Trial Xtreme 3 نسبت به نسخه های ۱ و ۲ خود بسیار پیشرفت کرده است و با نوآوری های جدید و ویژگی های شگفت انگیز به استقبال شما می آید .Trial Xtreme Game For Android

سینا بازدید : 69 دوشنبه 06 خرداد 1392 نظرات (0)

 
 
 
 
 
 
خلاصه داستان : در این مستند با Mark Coreth همراه شوید تا جوهره ی زندگی در قطب شمال را این بار در شکل زندگی یک خرس قطبی که زندگی اش با یخ های آن شکل گرفته را به نمایش بگذارد. وقتی که این یخ های قطبی آب شوند، باعث مرگ این خرس های می شوند، دریایی از آب را ایجاد می کنند و یک پیغام زیست محیطی بسیار مهم را با خود می آورند و …

سینا بازدید : 262 یکشنبه 05 خرداد 1392 نظرات (0)
 

خلاصه داستان : وقتی یک تاجر مهربان میفهم هویتش توسط یک دزد دزدیده شده,برای پیدا کردن دزد به جاده میزنه…سفری که اون رو در مسیر یک زن فریبنده و دلربا و به ظاهر بی خطر قرار میده و…

سینا بازدید : 61 یکشنبه 05 خرداد 1392 نظرات (0)

Diskeeper

دانلود نرم افزار یکپارچه سازی، بهینه سازی و نگهداری هارد دیسک Diskeeper 16.0.1010

Diskeeper نرم افزاری قدرتمند برای یکپارچه سازی سریع اطلاعات هارد دیسک ها می باشد. سرعت آن بیش از ۳ برابر نرم افزارهای هم نوع خود بوده و توانایی اجرای بالاترین کارآیی با کمترین منابع سیستم را دارا می باشد. این نرم افزار عملیات یکپارچه سازی را در پس زمینه و بدون تداخل در کارهای روزانه شما انجام می دهد. برنامه ریزی هوشمند و داینامیک برای اجرای عملیات یکپارچه سازی از دیگر امکانات آن است. کاربران خانگی و مدیران شبکه می توانند به خوبی از این نرم افزار استفاده کنند و به بالاترین کارآیی کامپیوتر خود دست پیدا کنند. علاوه بر کنترل دستی عملیات ، نرم افزار Diskeeper به صورت خودکار در بازه های زمانی مشخص اقدام به یکپارچه سازی اطلاعات می کند که کار را برای کاربر ساده خواهد کرد. Diskeeper ابزاری برای توسعه و مدیریت شبکه به همراه یکپارچه سازی همزمان فایل های سیستمی مختلف بوده و بدین طریق شما می توانید به بالاترین کارآیی کامپیوتر خود دست پیدا کنید.

سینا بازدید : 95 یکشنبه 05 خرداد 1392 نظرات (0)

Starus Photo Recovery

Starus Photo Recovery همانطور که از نام آن پیداست، نرم افزاری است که فقط با چند کلیک می تواند عکس های دیجیتالی را از هارد دیسک، مموری کارت و دوربین های SLR بازیابی کند. این برنامه به عکاسان آماتور کمک میکند تا اگر به اشتباه عکس یا عکس هایی را از دوربین خود پاک کرده اند، به عقب برگردند و اشتباه خود را جبران کنند. این نرم افزار از انواع عکس های دیجیتالی با فرمت های JPEG, TIFF, PNG, GIF و بسیار دیگر پشتیبانی میکند و علاوه بر این فرمت ها، از فرمت محبوب RAW نیز که توسط دوربین های عکاسی با برندهای مختلف تولید می شود پشتیبانی میکند و قادر است تا این فرمت ها را بازیابی کند.

سینا بازدید : 363 یکشنبه 05 خرداد 1392 نظرات (0)

 

 

 

 

دیانا یک دیکشنری قدرتمند جهت ترجمه کلمات و همچنین تلفظ آن ها می باشد این دیکشنری فارسی بوده و بیش از ۵۲۰۰۰ لغت در آن ثبت شده است. شما می توانید جدیدترین نسخه آن را از سایت لرد دانلود دریافت نمایید.


سینا بازدید : 73 یکشنبه 05 خرداد 1392 نظرات (0)
Nitro PDF Reader نرم افزاری رایگان و حرفه ای برای کار با فایل های PDF در محیط ویندوز می باشد. اکثر برنامه های کاربردی رایگان برای خواندن فایل های PDF هستند......

Nitro PDF Reader

بقیه در ادامه مطلب...

سینا بازدید : 102 یکشنبه 05 خرداد 1392 نظرات (0)

NASA World Wind نرم افزاری متن باز و کاملآ رایگان است که برای دریافت و مشاهده ی اطلاعات جغرافیایی جهان مورد استفاده قرار میگیرد.

سینا بازدید : 199 یکشنبه 05 خرداد 1392 نظرات (0)
نرم افزار Any Reader می تواند اطلاعات دیسک های فشرده خش دار و یا اطلاعات هارد دیسک های دارای بد سکتور را بازیابی کند.
Any reader نام نرم افزاریست که برای کپی کردن فایل های اسیب دیده و دارای مشکل از روی درایو یا دیسک و یا شبکه های مرتبط و یا تبدیل فایل های آسیب دیده به فایل های بی مشکل به کار میرود.
سینا بازدید : 101 یکشنبه 05 خرداد 1392 نظرات (0)
اگر ار آن دسته افزاری میباشید که به صورت گسترده در دنیای اینترنت فعالیت میکنید و از این حراسانید که در این زمینه افرادی سود جو به اطلاعات شخصی شما دست پیدا کنند ما نرم افزار SuperAntiSpyware را حتما به شما پیشنهاد میکنیم.

سینا بازدید : 77 یکشنبه 05 خرداد 1392 نظرات (0)
سیستم عامل های آندروید و ویندوزفون و سیمبیان از جمله پر کاربردترین سیستم ها هستند. بازی های و سرگرمی های زیادی همه روزه برای این سیستم ها وارد بازار می شود که می توانند ساعت ها وقت شما را به خود مشغول کنند.

سینا بازدید : 172 یکشنبه 05 خرداد 1392 نظرات (0)
با نرم افزار HDD Low Level Format Tool می توانید اطلاعات خود را برای همیشه پاک کنید.
به گزارش اورژانس IT باشگاه خبرنگاران،ابزار فرمت کردن دیسک که به طور پیشفرض در ویندوز وجود دارد نمی تواند اطلاعات هارد دیسک ها و فلش مموری ها را برای همیشه و بدون قابلیت بازگردانی پاک کند.برای این منظور نرم افزاری به نام HDD Low Level Format Tool تولید شده که علاوه بر فرمت سطح پایین انواع حافظه و پاک کردن اطلاعات موجود در آن ها بدون قابلیت بازگردانی،می تواند بد سکتورهای هارد دیسک ها را تا حد قابل توجهی از بین ببرد.

 
سینا بازدید : 120 یکشنبه 05 خرداد 1392 نظرات (0)
کار با رایانه زمانی لذت بخش می شود که شما همه فن های آن را بلد باشید اما راه دیگری که می توان از آن لذت برد داشتن سرعت تایپ بالا است که در فرآیندهای مختلفی به شما یاری می رساند.



به گزارش گروه خواندنی های مشرق، یکی از آرزوی کسانی که با رایانه کار می کنند....

بقیه در ادامه مطلب....

سینا بازدید : 215 یکشنبه 05 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود <a href="http://bazikids.com" >نسخه</a> فوق <a href="http://bazikids.com" >فشرده</a> <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> God of War II

بازی God of War 2 بازی به سبک (Hack and slash, action-adventure) که توسط شرکت SCE Santa Monica Studio ساخته شده و با همکاری مشترک شرکت های Sony Computer ,Entertainment ,Capcom منتشر شد.

بقیه در ادامه مطلب …

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما از کدام سیستم عامل ویندوز استفاده می کنید ؟؟
    جذب نویسنده

    رتبه سایت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 128
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 91
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 122
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 207
  • بازدید ماه : 146
  • بازدید سال : 1,678
  • بازدید کلی : 67,681