loading...
پایگاه تخصصی کامپیوتر ، موبایل و تکنولوژی
سینا بازدید : 235 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (3)

گوشی جدید اسمارت فون گلکسی وین سامسونگ هفته پیش به طور اختصاصی در چین معرفی شد، اما دیروز سامسونگ اعلام نمود که این اسمارت فون بزودی آماده فروش جهانی خواهد شد.

اسمارتفون گلکسی وین سامسونگ

سینا بازدید : 138 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)

Xperia M

 

این گوشی موبایل جدید از برند سونی در تاریخ 8/6/2013 رونمایی گردید.
این موبایل تک سیمکارته وزنی بیش از 115 گرم ندارد و در چهار رنگ مختلف تولید می گردد و دارای پردازنده ی 1.0GHz می باشد.
سینا بازدید : 1139 یکشنبه 12 خرداد 1392 نظرات (0)

نوکیا نخستین گوشی هوشمند جهان با دکمه WhatsApp را معرفی کرد WhatsApp یکی از برنامه‌ها ارتباطی پرکاربرد در گوشی‌های آیفون و اندروید است؛ برنامه‌ای که میلیون‌ها نفر از آن استفاده کرده و با هم ارتباط برقرار می‌کنند. شرکت نوکیا که سابقه‌ای طولانی در ساخت گوشی‌های تلفن همراه دارد، در تازه‌ترین مدل از گوشی آشا ۲۱۰ (Asha 210) خود، دکمه‌ای فیزیکی را به این برنامه اختصاص داده است.

سینا بازدید : 227 شنبه 11 خرداد 1392 نظرات (0)
به عنوان مقدمه مایلم این سوال را از شما بپرسم به نظر شما بهترین گوشی های هوشمند آندرویدی تاریخ کدام است؟ جواب دادن به این سوال آسان نیست چون در طول تاریخ گوشی های هوشمند آندرویدی وشرکت های زیادی بودند که با عرضه گوشی های متنوع پا در این عرصه گذاشتند با ما و بهترین گوشی های هوشمند آندرویدی همراه باشید

سینا بازدید : 201 پنجشنبه 09 خرداد 1392 نظرات (0)

1

به اعتقاد برخی از کاربران ، سیستم عامل اندروید با مک شرکت اپل تطابق زیادی ندارد و نمیتوان این دو را در کنار یک دیگر استفاده کرد. شاید این ایده در ابتدای ظهور اندروید کمی درست بود اما حالا لیست طولانی از برنامه ها ، روش ها و سرویس های مختلف وجود دارد که به کاربر امکان استفاده آسان از اندروید را در کنار مک میدهد. البته غیرممکن است که بتوان تمامی امکانات دو سیستم عامل را به یک دیگر مرتبط کرد اما در ادامه این مطلب به ارائه برخی از روش ها میپردازیم که هماهنگی بسیاری را میان اندروید و مک ایجاد می نماید.

سینا بازدید : 94 چهارشنبه 08 خرداد 1392 نظرات (0)
ضدآب بودن که خود مزیت بزرگی‌است اما نکته مهم دیگر این موبایل آندروییدی، اجازه عکاسی حتی در زمان قفل بودن صفحه تلفن است.

تلفن هوشمند مقاوم در برابر آب جدید Xperia™ ZR با مهندسی برتر Sony



Sony Mobile Communications)“Sony Mobile”) امروز Xperia ZR جدید را با بالاترین سطح مقاومت در برابر آب برای ثبت عکس‌ها و ویدیوهای Full HD در زیر آب، معرفی کرد.
سینا بازدید : 74 سه شنبه 07 خرداد 1392 نظرات (0)

CNet یکی از معتبرترین وب سایت های خبری در زمینه محصولات دیجیتال می باشد، که هر چند وقت یک بار اقدم به انتشار آمار در زمینه های مختلفی اعم از، میزان فروش و یا سهم بازار محصولات دنیای فناوری می کند، هم اکنون نسخه آسیایی این وب سایت اقدام به انتشار آماری در مورد 10 اسمارت فون پرفروش دنیا کرده است.

سینا بازدید : 100 یکشنبه 05 خرداد 1392 نظرات (0)

در سال ۲۰۰۷ قلمروی فرمانروایی دنیای موبایل بین سیمبین، پالم و بلک‌بری تقسیم می شد. اما این سه پادشاه به مرور شاهد تحلیل قدرت و نفوذ خود میان کاربران بودند. با ظهور iOS و کمی بعد اندروید، قاعده بازی تلفن های هوشمند عوض شد و فرمانروایان سابق، اکنون خود را در قامت سرباز صفری می دیدند که باید پله های ترقی را از اول طی کند. سیمبین و پالم را تقریبا می توان نابود شده دانست، اما در این بین بلک‌بری با اتکا به محبوبیت بالای خود در سال های دور، دست از تلاش نکشید و سعی کرد با چنگ و دندان، سهمی هرچند کوچک از بازار را به خود اختصاص دهد.

سینا بازدید : 65 یکشنبه 05 خرداد 1392 نظرات (0)
اشرکت کورنینگ به تکنولوژی دست یافته که به واسطه آن صفحات تلفن همراه قابلیت تا و تابیده شدن را خواهند داشت و شاید تا سه سال آینده شرکت‌هایی چون اپل و سامسونگ روی آن سرمایه‌گذاری کنند.

346785901

سینا بازدید : 75 یکشنبه 05 خرداد 1392 نظرات (0)
در پی پس‌لرزه‎ی فعالیت هکرها و جاسوسان مخابراتی به هیات دولت آلمان، دست‌اندرکاران بلندپایه دولتی در این کشور تلفن‌های همراه “امن” دریافت می‌کنند. در همین حال کارشناسان در حال کار بر روی دو مدل از سامسونگ و بلک‌بری هستند.

به نقل از دویچه وله، به گفته یک کارشناس مخابراتی در آلمان، تا کنون اگر تلفن همراهی “امن” می‌شد، دیگر هوشمند نبود. سیاستمداران آلمانی پیش از این همواره به دو دستگاه تلفن همراه نیاز داشتند؛ یکی برای صحبت‌کردن و دیگری برای نامه‌نگاری‌های دیجیتال.

mobile

سینا بازدید : 82 یکشنبه 05 خرداد 1392 نظرات (0)

مقایسه سه گوشی HTC One، Galaxy S4، Xperia Z

همانطور که به شما وعده داده بودیم امروز مقایسه ای بین سه اندرویدی بازار که سه سوپرفرن بازار هم هستند انجام خواهیم داد، ما نمی‌خواهیم در اینجا بگوییم که کدام گوشی در کل بهتر است و کدام گوشی بدتر است، در اینجا فقط این گوشی‌ها را مقایسه می‌کنیم و با دلایل منطقی در هرقسمت آن گوشی که برنده خواهد شد اعلام می‌کنیم اما در نهایت انتخاب به عهده شما است که با توجه به نیاز خود گوشی مورد نظر را انتخاب کنید.

سینا بازدید : 253 یکشنبه 05 خرداد 1392 نظرات (0)

گلکسی اس ۴ نه تنها از نظر ویژگی‌های سخت افزاری و نرم افزاری خود یک پدیده به حساب می‌آید، بلکه در کنار این هوشمند یکه تاز، لوازم جانبی خاصی ارائه شد که به برتر بودن آن در میدان رقابت کمک بیشتری خواهد کرد. یکی از این لوازم جانبی کاور مخصوص به نام S View Cover است. برای مشاهده بررسی این کاور دوست داشتنی به ادامه مطلب بروید

بقیه در ادامه مطلب …

سینا بازدید : 79 یکشنبه 05 خرداد 1392 نظرات (0)

IMG_0437.JPG

با مقایسه بین اکسپریا زد که محصول سونی است و از خاک ژاپن بر خواسته، و گلکسی اس۴ که نماینده و افتخار کره و سامسونگ محسوب می شود.اگر شما خریداری یکی از این ۲ موبایل باشید کدوم را خریدرای می کنید؟ لطفا نظرات خودتون را برای ما بازگو کنید؟ و در ادامه با ما همراه باشید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما از کدام سیستم عامل ویندوز استفاده می کنید ؟؟
    جذب نویسنده

    رتبه سایت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 128
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 99
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 133
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 218
  • بازدید ماه : 157
  • بازدید سال : 1,689
  • بازدید کلی : 67,692