loading...
پایگاه تخصصی کامپیوتر ، موبایل و تکنولوژی
سینا بازدید : 235 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (3)

گوشی جدید اسمارت فون گلکسی وین سامسونگ هفته پیش به طور اختصاصی در چین معرفی شد، اما دیروز سامسونگ اعلام نمود که این اسمارت فون بزودی آماده فروش جهانی خواهد شد.

اسمارتفون گلکسی وین سامسونگ

سینا بازدید : 138 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)

Xperia M

 

این گوشی موبایل جدید از برند سونی در تاریخ 8/6/2013 رونمایی گردید.
این موبایل تک سیمکارته وزنی بیش از 115 گرم ندارد و در چهار رنگ مختلف تولید می گردد و دارای پردازنده ی 1.0GHz می باشد.
سینا بازدید : 1138 یکشنبه 12 خرداد 1392 نظرات (0)

نوکیا نخستین گوشی هوشمند جهان با دکمه WhatsApp را معرفی کرد WhatsApp یکی از برنامه‌ها ارتباطی پرکاربرد در گوشی‌های آیفون و اندروید است؛ برنامه‌ای که میلیون‌ها نفر از آن استفاده کرده و با هم ارتباط برقرار می‌کنند. شرکت نوکیا که سابقه‌ای طولانی در ساخت گوشی‌های تلفن همراه دارد، در تازه‌ترین مدل از گوشی آشا ۲۱۰ (Asha 210) خود، دکمه‌ای فیزیکی را به این برنامه اختصاص داده است.

سینا بازدید : 81 جمعه 10 خرداد 1392 نظرات (0)
سامسونگ رکورد فروش خودش را هم زد! فروش گلکسی S4 حتی از مدل‌های پیشین آن نیز بیشتر بود.

سامسونگ ۱۰ میلیون گالگسی S4 فروخت

شرکت سامسونگ بزرگ‌ترین سازنده‌ گوشی‌های تلفن همراه در جهان اعلام کرد که ظرف کمتر از یک ماه از عرضه‌ گوشی گالکسی s4 بیش از چهار میلیون دستگاه از این گوشی را به فروش رسانده است.

سینا بازدید : 101 پنجشنبه 09 خرداد 1392 نظرات (0)

در این جا قصد دارم تا به صورت کاملا کوتاه ، سه ترفند مهم و کاملا کاربردی آیفون را که اغلب بر کاربران پوشیده است و زیاد شناخته شده نیست را بازگو کنم.

i phone

سینا بازدید : 94 چهارشنبه 08 خرداد 1392 نظرات (0)
ضدآب بودن که خود مزیت بزرگی‌است اما نکته مهم دیگر این موبایل آندروییدی، اجازه عکاسی حتی در زمان قفل بودن صفحه تلفن است.

تلفن هوشمند مقاوم در برابر آب جدید Xperia™ ZR با مهندسی برتر Sony



Sony Mobile Communications)“Sony Mobile”) امروز Xperia ZR جدید را با بالاترین سطح مقاومت در برابر آب برای ثبت عکس‌ها و ویدیوهای Full HD در زیر آب، معرفی کرد.
سینا بازدید : 134 چهارشنبه 08 خرداد 1392 نظرات (0)
برخی از اپراتورهای تلفن همراه در اروپا مدعی هستند که شیوه فروش اپل،‌امکان هرگونه رقابت را از آنان گرفته است.

مشکل جدید اپل در بازار اروپا



کمیسیون اتحادیه اروپا در نظر دارد در رابطه با شیوه غیررقابتی اپل برای به‌دست آوردن انحصار بازار فروش تلفن‌های همراه هوشمند در حوزه یورو تحقیقات گسترده‌ای را به عمل آورد.
سینا بازدید : 92 چهارشنبه 08 خرداد 1392 نظرات (0)
آندرویید محبوب، این روزها در معرض آماج حملات امنیتی است و کاربرانی که ایمیل‌های خود را بیشتر از طریق تلفن خود چک می‌کنند نیز، بیشتر در معرض خطر هستند.

افزایش ۵۰ درصدی تهدیدات تلفن همراه



گزارشات امنیتی از افزایش تهدیدات اندروید در هر دو معیار سایز و پیچیدگی در حال رشد خبر می‌دهند.
سینا بازدید : 74 سه شنبه 07 خرداد 1392 نظرات (0)

CNet یکی از معتبرترین وب سایت های خبری در زمینه محصولات دیجیتال می باشد، که هر چند وقت یک بار اقدم به انتشار آمار در زمینه های مختلفی اعم از، میزان فروش و یا سهم بازار محصولات دنیای فناوری می کند، هم اکنون نسخه آسیایی این وب سایت اقدام به انتشار آماری در مورد 10 اسمارت فون پرفروش دنیا کرده است.

سینا بازدید : 89 سه شنبه 07 خرداد 1392 نظرات (0)
معمولا محصولات اپل در بخش فروش، فوق العاده هستند، به طوری که اکثر آن ها اعم از آیپد و آیفون، در زمان ارائه پس از چند روز به فروش های میلیونی در سرتاسر دنیا دست پیدا می کنند و معمولا صف های طویلی از مشتریان برای خرید این محصولات بر در فروشگاه های اپل بسته می شوند.
 
سینا بازدید : 121 سه شنبه 07 خرداد 1392 نظرات (0)
ماموران تحقيق کنگره آمريکا شرکت اپل را متهم کردند با بهره گيري از شرکت‌هاي تابعه خود در ايرلند که ساکنان مالياتي هيچ کشوري محسوب نمي شوند از پرداخت ميلياردها دلار ماليات در سرتاسر جهان طفره رفته است.

سینا بازدید : 173 سه شنبه 07 خرداد 1392 نظرات (0)

موبایلتان را با آهنربا شارژ کنید!,ترفند موبایل

موبایلتان را با آهنربا شارژ کنید!

دانشمندان با کمک نیروی مغناطیسی موجود در آهنربا توانستند شیوه جدیدی برای شارژ کردن گوشی های هوشمند و تبلت ها ابداع کنند.
به گزارش پی سی ورلد،شارژ از طریق القا به کمک میدان های مغناطیسی قدرت بسیار بالایی دارند، ولی در عین حال برد کمی نیز دارند و آهنرباها در شارژ کردن گوشی های موبایل بسیار کاربردی می باشند.

سینا بازدید : 65 یکشنبه 05 خرداد 1392 نظرات (0)
اشرکت کورنینگ به تکنولوژی دست یافته که به واسطه آن صفحات تلفن همراه قابلیت تا و تابیده شدن را خواهند داشت و شاید تا سه سال آینده شرکت‌هایی چون اپل و سامسونگ روی آن سرمایه‌گذاری کنند.

346785901

سینا بازدید : 75 یکشنبه 05 خرداد 1392 نظرات (0)
در پی پس‌لرزه‎ی فعالیت هکرها و جاسوسان مخابراتی به هیات دولت آلمان، دست‌اندرکاران بلندپایه دولتی در این کشور تلفن‌های همراه “امن” دریافت می‌کنند. در همین حال کارشناسان در حال کار بر روی دو مدل از سامسونگ و بلک‌بری هستند.

به نقل از دویچه وله، به گفته یک کارشناس مخابراتی در آلمان، تا کنون اگر تلفن همراهی “امن” می‌شد، دیگر هوشمند نبود. سیاستمداران آلمانی پیش از این همواره به دو دستگاه تلفن همراه نیاز داشتند؛ یکی برای صحبت‌کردن و دیگری برای نامه‌نگاری‌های دیجیتال.

mobile

سینا بازدید : 77 یکشنبه 05 خرداد 1392 نظرات (0)

samsung_s4_4_3

مدتی قبل در مورد یک آیفون که با طلا و الماس تزئین شده بود خبری را منتشر کردیم، اکنون بهتر است بدانید که یک گلکسی اس ۴ نیز توسط کمپانی به نام Goldgenie با طلا تزئین شده است.

سینا بازدید : 82 یکشنبه 05 خرداد 1392 نظرات (0)

مقایسه سه گوشی HTC One، Galaxy S4، Xperia Z

همانطور که به شما وعده داده بودیم امروز مقایسه ای بین سه اندرویدی بازار که سه سوپرفرن بازار هم هستند انجام خواهیم داد، ما نمی‌خواهیم در اینجا بگوییم که کدام گوشی در کل بهتر است و کدام گوشی بدتر است، در اینجا فقط این گوشی‌ها را مقایسه می‌کنیم و با دلایل منطقی در هرقسمت آن گوشی که برنده خواهد شد اعلام می‌کنیم اما در نهایت انتخاب به عهده شما است که با توجه به نیاز خود گوشی مورد نظر را انتخاب کنید.

سینا بازدید : 100 یکشنبه 05 خرداد 1392 نظرات (0)
احتمالاً‌ اینطور تصور می‌شود که پرفروش‌ترین گوشی تلفن همراه دنیا باید، قدیمی‌ترین یا شاید پرامکانات‌ترین آن باشد. اما واقعیت چیز دیگری است. میزان فروش این موبایل با رتبه دوم 100 میلیون دستگاه اختلاف دارد.

بقیه همراه با عکس در ادامه مطلب...

سینا بازدید : 66 یکشنبه 05 خرداد 1392 نظرات (0)
براساس این آمارها، روزانه بیشتر از 2 بیلیون ویدئو در شبکه اجتماعی یوتیوب آپلود می‌شود و ماهانه 32 بیلیون جستجو در شبکه توئیتر صورت می گیرد. همچنین کاربران توئیتر در ماه 200 میلیون مطلب روی این شبکه توئیت می کنند و 1.2 تریلیون جستجو نیز ماهانه روی گوگل صورت می گیرد.
بقیه در ادامه مطلب....

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما از کدام سیستم عامل ویندوز استفاده می کنید ؟؟
    جذب نویسنده

    رتبه سایت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 128
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 61
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 81
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 166
  • بازدید ماه : 105
  • بازدید سال : 1,637
  • بازدید کلی : 67,640