loading...
پایگاه تخصصی کامپیوتر ، موبایل و تکنولوژی
سینا بازدید : 235 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (3)

گوشی جدید اسمارت فون گلکسی وین سامسونگ هفته پیش به طور اختصاصی در چین معرفی شد، اما دیروز سامسونگ اعلام نمود که این اسمارت فون بزودی آماده فروش جهانی خواهد شد.

اسمارتفون گلکسی وین سامسونگ

سینا بازدید : 85 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (0)


 

هجوم یک بدافزار جدید به رایانه‏های کاربران در کشورهای آسیایی

 این بدافزار خطرناک، که از راه دور نیز قابل کنترل است، می‌تواند با نصب یک کی‌لاگر، اعتبارنامه‌های کروم، IE و فایرفاکس را سرقت کند.

سینا بازدید : 112 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)
پلتفرم‌های لینوکس و ویندوز که از پایگاه آزور عرضه می‌شود بیشتر از سایر خدمات ابری عمومی مایکروسافت توانسته کاربران را جذب کند.

روزانه 1000 نفر به کاربران ویندوز آزور افزوده می‏شود

سینا بازدید : 138 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)

Xperia M

 

این گوشی موبایل جدید از برند سونی در تاریخ 8/6/2013 رونمایی گردید.
این موبایل تک سیمکارته وزنی بیش از 115 گرم ندارد و در چهار رنگ مختلف تولید می گردد و دارای پردازنده ی 1.0GHz می باشد.
سینا بازدید : 200 یکشنبه 19 خرداد 1392 نظرات (0)

از جنگ های صلیبی تا قرون وسطی را با سری بازی های Assassin’s Creed پشت سر گذاشتیم. با ۲ قهرمان به نام های الطاهر (Altair) و اتزیو (Ezio) آشنا شدیم که هر دوی آن ها ماجراهای خاص خودشان را دنبال کردند. این سری از بازی ها که به صورت سالانه راهی بازار می شوند، اکنون توانسته اند طرفداران بسیار زیادی برای خود دست و پا کنند و با ماجراهای خود بازیکنان را هیجان زده کنند. بعد از عرضه Assassin’s Creed II و نسخه های Spin-off آن، این بار نوبت به نسخه سوم این سری رسیده است. بازی ای که به گفته Ubisoft کار ساخت آن از ۳ سال پیش شروع شده و اکنون ما شاهد نتیجه نهایی آن هستیم.

دانلود Assassin's Creed 3 - بازی کشیش قاتل 3

سینا بازدید : 177 جمعه 17 خرداد 1392 نظرات (0)

سینا بازدید : 109 جمعه 17 خرداد 1392 نظرات (0)

همان طور که انتظار می رفت، Acitivision بازی Call of Duty: Ghosts را به طور رسمی معرفی کرد. این بازی قرار است توسط استودیوی Infinity Ward در تاریخ ۵ نوامبر برای Xbox 360 ،PS3 و PC راهی بازار شود.

ما نیز در ادامه مطلب تریلری از این بازی را قرار دادیم که میتوانید مشاهده و دانلود کنید

سینا بازدید : 108 جمعه 17 خرداد 1392 نظرات (0)

به نظر میرسد که هنوز برنامه های مخرب زیادی روی سیستم عامل آندروید وجود دارد که البته بیشتر این برنامه های مخرب از طریق appstore ها پخش میشوند(اغلب در چین و روسیه).همچنین تعدادی از این برنامه های مخرب حداقل به طور موقت در فروشگاه Google Play جا خشک کرده اند.

latest-Android-Antivirus

 

سینا بازدید : 74 چهارشنبه 15 خرداد 1392 نظرات (0)
EyePro یک نرم افزار جالب برای محافظت از بینایی شما طراحی شده است. این نرم افزار با امکانات فراوان ،پیغام های هشدار دهنده ،زمان های استراحت و تحرک بدنی و… تا حد زیادی میتواند از چشمان شما محافظت کند.



سینا بازدید : 87 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (0)

یك متخصص امنیت در مایكروسافت هشدار داد كه پس از سال‌ها مهجوریت در میان مهاجمان كامپیوتری، مجدداً ویروس‌های كامپیوتری در سراسر جهان در حال رشد هستند.

سینا بازدید : 261 دوشنبه 13 خرداد 1392 نظرات (0)

در سال گذشته بسیاری از دانشمندان ایرانی مقیم خارج به دستاوردهای علمی و فناوری بسیاری دست یافتند و در اقصی نقاط دنیا مایه مباهات هر ایرانی شدند آنها موفق شدند کیمیاگری میکروبی کنند، رایانه ای به اندازه یک دکمه بسازند و از شیر گاو پادتن ابدز تولید کنند.

اختراعات جدید علمی

سینا بازدید : 130 یکشنبه 12 خرداد 1392 نظرات (0)

تصاویر ساختار و عملکرد مغز توانست به دانشمندان برای ارتباط با مغز انسان در حالت کما کمک کند.

رایانه‌ای که فکر را می‌خواند

محققان کانادایی رایانه‌ای تولید کرده‌اند که از قابلیت فکرخوانی برخوردار است که می‌تواند به برقراری ارتباط با افرادی که در کما هستند کمک کند.

سینا بازدید : 1138 یکشنبه 12 خرداد 1392 نظرات (0)

نوکیا نخستین گوشی هوشمند جهان با دکمه WhatsApp را معرفی کرد WhatsApp یکی از برنامه‌ها ارتباطی پرکاربرد در گوشی‌های آیفون و اندروید است؛ برنامه‌ای که میلیون‌ها نفر از آن استفاده کرده و با هم ارتباط برقرار می‌کنند. شرکت نوکیا که سابقه‌ای طولانی در ساخت گوشی‌های تلفن همراه دارد، در تازه‌ترین مدل از گوشی آشا ۲۱۰ (Asha 210) خود، دکمه‌ای فیزیکی را به این برنامه اختصاص داده است.

سینا بازدید : 117 شنبه 11 خرداد 1392 نظرات (0)

تنها در صورتی که ماه گذشته را در غار به سر برده باشید، از دعواهای حقوقی سامسونگ و اپل بی خبر خواهید بود! نگرانی کاربران در حال حاضر بابت نزاعی است که مابین دو تبلت گران قیمتی که هر دو برای موفقیت در بازار تلاش می کنند، در گرفته است. اخیرا، سامسونگ گلکسی نوت ۱۰٫۱اندرویدی را که همه مدتی طولانی منتظر دیدن آن بودند را عرضه کرده است - این تبلت، پاسخ کمپانی کره ای به تبلت همیشه دوست داشتنی اپل یعنی آیپد جدید می باشد. با وجود قلم S-Pen، سامسونگ انتظار دارد بر آیپد پیروز شود .

سینا بازدید : 258 شنبه 11 خرداد 1392 نظرات (1)
آیا شما تاکنون ویندوز۸ را امتحان کرده اید؟ اگر اخبار و مقالات سایت را دنبال کرده باشید طی مطالب زیادی به پوشش خبری ویندوز۸ و تفاوت های آن با ویندوز۷ پرداختیم.اما جالب است بدانید خود من که در حال نوشتن این مقاله هستم هنوز از ویندوز ۷ استفاده میکنم.

sad-windows-8

سینا بازدید : 216 شنبه 11 خرداد 1392 نظرات (0)

امروزه کتاب های الکترونیکی یکی از مهمترین ابزارهای کمک آموزشی جهت فراگیری زبان به زبان آموزان می باشند. کتابی را که امروز در سایت پاتوق یو برایتان آماده کرده ایم یکی از معروف ترین کتاب های کمک آموزشی زبان انگلیسی می باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

سینا بازدید : 81 جمعه 10 خرداد 1392 نظرات (0)
سامسونگ رکورد فروش خودش را هم زد! فروش گلکسی S4 حتی از مدل‌های پیشین آن نیز بیشتر بود.

سامسونگ ۱۰ میلیون گالگسی S4 فروخت

شرکت سامسونگ بزرگ‌ترین سازنده‌ گوشی‌های تلفن همراه در جهان اعلام کرد که ظرف کمتر از یک ماه از عرضه‌ گوشی گالکسی s4 بیش از چهار میلیون دستگاه از این گوشی را به فروش رسانده است.

سینا بازدید : 117 جمعه 10 خرداد 1392 نظرات (0)

بالن ، از طرح‌های خلاقانه گوگل است که اینترنت را برای دوردست‌ترین نقاط دنیا به ارمغان می‌برد.

بالن گوگل اینترنت پرسرعت را به مناطق دورافتاده جهان می‌برد

شرکت گوگل قصد دارد از طریق اشیای پرنده که به سیستم Wi-Fi مجهز شده‌اند، اینترنت پرسرعت را در اختیار ساکنان دورافتاده جهان قرار دهد.

سینا بازدید : 237 جمعه 10 خرداد 1392 نظرات (0)

وقتی «جیمی‌ویلز» در سال 2001 ویكی‌پدیا را رو كرد، خیلی‌ها گمان داشتند بنیاد وی سرنوشتی جز سقوط نخواهد داشت. حتی بسیاری ایده ارائه شده توسط وی را، چیزی در حد دیوانگی دانستند. «یك دایرةالمعارف عمومی كه هر كسی می‌تواند در آن بنویسد و ویرایش كند......

سینا بازدید : 117 جمعه 10 خرداد 1392 نظرات (0)

رکود اقتصادی و رشد کند بازار جهانی نرم‌افزارف باعث کاهش فروش بازار نرم‌افزارشده است.

رشد بازار جهانی نرم افزار در سال 2012 به نصف کاهش یافت

برآوردهای شرکت پژوهشی آی دی سی (IDC) نشان می‌دهد رشد بازار جهانی نرم افزار در سال ۲۰۱۲ کاهش یافته و به ۳.۶ درصد رسیده است. این رقم نصف نرخ رشد این بازار در سال قبل از آن است.

سینا بازدید : 101 پنجشنبه 09 خرداد 1392 نظرات (0)

در این جا قصد دارم تا به صورت کاملا کوتاه ، سه ترفند مهم و کاملا کاربردی آیفون را که اغلب بر کاربران پوشیده است و زیاد شناخته شده نیست را بازگو کنم.

i phone

سینا بازدید : 201 پنجشنبه 09 خرداد 1392 نظرات (0)

1

به اعتقاد برخی از کاربران ، سیستم عامل اندروید با مک شرکت اپل تطابق زیادی ندارد و نمیتوان این دو را در کنار یک دیگر استفاده کرد. شاید این ایده در ابتدای ظهور اندروید کمی درست بود اما حالا لیست طولانی از برنامه ها ، روش ها و سرویس های مختلف وجود دارد که به کاربر امکان استفاده آسان از اندروید را در کنار مک میدهد. البته غیرممکن است که بتوان تمامی امکانات دو سیستم عامل را به یک دیگر مرتبط کرد اما در ادامه این مطلب به ارائه برخی از روش ها میپردازیم که هماهنگی بسیاری را میان اندروید و مک ایجاد می نماید.

سینا بازدید : 80 پنجشنبه 09 خرداد 1392 نظرات (0)

xbox-one111

 

سینا بازدید : 88 چهارشنبه 08 خرداد 1392 نظرات (0)
گاهی اوقات وسیله ای الکتریکی خاصی خریداری می کنید و این وسیله بیش از آنچه می پندارید برای شما کار می کند و حتی گاهی بیش از توانش خدمت می رساند این وسایل همه از جمله جان سخت ترین ها هستند.


سینا بازدید : 84 چهارشنبه 08 خرداد 1392 نظرات (0)
شرکت گیگابایت از سه مدل مادربرد جدید Z۸۷ خود رونمایی کرد.

گیگابایت سه مدل دیگر از مادربردهای جدید Z87 خود را رونمایی کرد



شرکت گیگابایت از سه مدل مادربرد جدید Z۸۷ خود رونمایی کرد.
این مادربردها شامل مدل های Z۸۷X-UD۴H، Z۸۷X-UD۵H و Z۸۷N-WiFi بوده که در ساخت تمامی آنها از قطعات الکترونیکی با کیفیت بسیار بالا استفاده شده است.
سینا بازدید : 104 چهارشنبه 08 خرداد 1392 نظرات (0)
طی سال‌های اخیر اگرچه شواهد قطعی و مطمئنی دال بر حملات هکری چینی‌ها به سازمان‌های جهانی وجود ندارد اما بعد از هر حمله نگاه خیره مردم جهان به سمت چین دوخته می‌شود!

بررسی رخدادهای امنیت IT از ابتدای سال 2013

سینا بازدید : 94 چهارشنبه 08 خرداد 1392 نظرات (0)
ضدآب بودن که خود مزیت بزرگی‌است اما نکته مهم دیگر این موبایل آندروییدی، اجازه عکاسی حتی در زمان قفل بودن صفحه تلفن است.

تلفن هوشمند مقاوم در برابر آب جدید Xperia™ ZR با مهندسی برتر Sony



Sony Mobile Communications)“Sony Mobile”) امروز Xperia ZR جدید را با بالاترین سطح مقاومت در برابر آب برای ثبت عکس‌ها و ویدیوهای Full HD در زیر آب، معرفی کرد.
سینا بازدید : 134 چهارشنبه 08 خرداد 1392 نظرات (0)
برخی از اپراتورهای تلفن همراه در اروپا مدعی هستند که شیوه فروش اپل،‌امکان هرگونه رقابت را از آنان گرفته است.

مشکل جدید اپل در بازار اروپا



کمیسیون اتحادیه اروپا در نظر دارد در رابطه با شیوه غیررقابتی اپل برای به‌دست آوردن انحصار بازار فروش تلفن‌های همراه هوشمند در حوزه یورو تحقیقات گسترده‌ای را به عمل آورد.
سینا بازدید : 92 چهارشنبه 08 خرداد 1392 نظرات (0)
آندرویید محبوب، این روزها در معرض آماج حملات امنیتی است و کاربرانی که ایمیل‌های خود را بیشتر از طریق تلفن خود چک می‌کنند نیز، بیشتر در معرض خطر هستند.

افزایش ۵۰ درصدی تهدیدات تلفن همراه



گزارشات امنیتی از افزایش تهدیدات اندروید در هر دو معیار سایز و پیچیدگی در حال رشد خبر می‌دهند.
سینا بازدید : 93 چهارشنبه 08 خرداد 1392 نظرات (0)
سیستم عامل جاوا تا به امروز بسیار در معرض تهدیدها و حملات امنیتی بوده است.

داستان جاوا همچنان ادامه دارد!!!



كیت سوءاستفاده Redkit كه آسیب‌پذیری‌های جاوا را مورد سوءاستفاده قرار می‌دهد، نخستین بار به‌طور گسترده در سال ۲۰۱۲ شناسایی شد. اكنون Malwarebytes ادعا كرده است كه این نخستین بار است كه یك كیت سوءاستفاده، به‌طور همزمان دو كد خرابكار را فعال می‌كند.
سینا بازدید : 268 چهارشنبه 08 خرداد 1392 نظرات (0)
 
 این محصول سه ماهه سوم سال جاری به بازار عرضه شده و در نتیجه افراد خواهند توانست از برنامه‌های بیشتری مانند بازی‌های متنوع با قابلیت‌های جدید و گرافیک پیشرفته‌تر لذت ببرند.

ال.جی سیستم عامل Google TV خود را به نسخه Jelly Bean آندروید 4.2.2 ارتقا می‌دهد



سینا بازدید : 62 سه شنبه 07 خرداد 1392 نظرات (0)
 اگر قصد دارید امنیت را تا آن جا که ممکن است در فرآیند خرید برقرار کنید، با ما همراه باشید تا هفت نکته ی مفید و کاربردی این حوزه را فرا بگیرید.

با رعایت این چند نکته یک خرید اینترنتی ایمن داشته باشید

سینا بازدید : 74 سه شنبه 07 خرداد 1392 نظرات (0)

CNet یکی از معتبرترین وب سایت های خبری در زمینه محصولات دیجیتال می باشد، که هر چند وقت یک بار اقدم به انتشار آمار در زمینه های مختلفی اعم از، میزان فروش و یا سهم بازار محصولات دنیای فناوری می کند، هم اکنون نسخه آسیایی این وب سایت اقدام به انتشار آماری در مورد 10 اسمارت فون پرفروش دنیا کرده است.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما از کدام سیستم عامل ویندوز استفاده می کنید ؟؟
    جذب نویسنده

    رتبه سایت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 128
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 79
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 103
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 188
  • بازدید ماه : 127
  • بازدید سال : 1,659
  • بازدید کلی : 67,662