loading...
پایگاه تخصصی کامپیوتر ، موبایل و تکنولوژی
سینا بازدید : 174 سه شنبه 07 خرداد 1392 نظرات (0)

موبایلتان را با آهنربا شارژ کنید!,ترفند موبایل

موبایلتان را با آهنربا شارژ کنید!

دانشمندان با کمک نیروی مغناطیسی موجود در آهنربا توانستند شیوه جدیدی برای شارژ کردن گوشی های هوشمند و تبلت ها ابداع کنند.
به گزارش پی سی ورلد،شارژ از طریق القا به کمک میدان های مغناطیسی قدرت بسیار بالایی دارند، ولی در عین حال برد کمی نیز دارند و آهنرباها در شارژ کردن گوشی های موبایل بسیار کاربردی می باشند.

سینا بازدید : 70 دوشنبه 06 خرداد 1392 نظرات (0)

 
 
 
 
 
 
خلاصه داستان : در این مستند با Mark Coreth همراه شوید تا جوهره ی زندگی در قطب شمال را این بار در شکل زندگی یک خرس قطبی که زندگی اش با یخ های آن شکل گرفته را به نمایش بگذارد. وقتی که این یخ های قطبی آب شوند، باعث مرگ این خرس های می شوند، دریایی از آب را ایجاد می کنند و یک پیغام زیست محیطی بسیار مهم را با خود می آورند و …

سینا بازدید : 289 یکشنبه 05 خرداد 1392 نظرات (0)
 

خلاصه داستان : وقتی یک تاجر مهربان میفهم هویتش توسط یک دزد دزدیده شده,برای پیدا کردن دزد به جاده میزنه…سفری که اون رو در مسیر یک زن فریبنده و دلربا و به ظاهر بی خطر قرار میده و…

سینا بازدید : 101 یکشنبه 05 خرداد 1392 نظرات (0)

در سال ۲۰۰۷ قلمروی فرمانروایی دنیای موبایل بین سیمبین، پالم و بلک‌بری تقسیم می شد. اما این سه پادشاه به مرور شاهد تحلیل قدرت و نفوذ خود میان کاربران بودند. با ظهور iOS و کمی بعد اندروید، قاعده بازی تلفن های هوشمند عوض شد و فرمانروایان سابق، اکنون خود را در قامت سرباز صفری می دیدند که باید پله های ترقی را از اول طی کند. سیمبین و پالم را تقریبا می توان نابود شده دانست، اما در این بین بلک‌بری با اتکا به محبوبیت بالای خود در سال های دور، دست از تلاش نکشید و سعی کرد با چنگ و دندان، سهمی هرچند کوچک از بازار را به خود اختصاص دهد.

سینا بازدید : 80 یکشنبه 05 خرداد 1392 نظرات (0)
آخرین آدامسی که سرالکس فرگوسن سرمربی (سابق) منچستریونایتد قبل از خداحافظی اش از دنیای مربیگری در ورزشگاه اولدترافورد آن را می جوید، در یک حراجی به فروش رسید.



سینا بازدید : 64 یکشنبه 05 خرداد 1392 نظرات (0)

با استفاده از قهوه جوش های هوشمند می توانید توسط تلفن همراه خود یک قهوه با کیفیت عالی درست کنید.

نمایشگاه بین المللی تلفن های همراه در اسپانیا امسال پر از شگفتی های جالب بود،یکی از این محصولات شگفت انگیز قهوه جوش هوشمند می باشد که می توان با آن از طریق ارتباط بی سیم با تلفن های همراه مراحل آماده سازی قهوه را کنترل کرد.این دستگاه در نوع خود بی نظیر است و طرفداران بسیاری به سمت خود جذب کرده است.

coffe

سینا بازدید : 62 یکشنبه 05 خرداد 1392 نظرات (0)

Diskeeper

دانلود نرم افزار یکپارچه سازی، بهینه سازی و نگهداری هارد دیسک Diskeeper 16.0.1010

Diskeeper نرم افزاری قدرتمند برای یکپارچه سازی سریع اطلاعات هارد دیسک ها می باشد. سرعت آن بیش از ۳ برابر نرم افزارهای هم نوع خود بوده و توانایی اجرای بالاترین کارآیی با کمترین منابع سیستم را دارا می باشد. این نرم افزار عملیات یکپارچه سازی را در پس زمینه و بدون تداخل در کارهای روزانه شما انجام می دهد. برنامه ریزی هوشمند و داینامیک برای اجرای عملیات یکپارچه سازی از دیگر امکانات آن است. کاربران خانگی و مدیران شبکه می توانند به خوبی از این نرم افزار استفاده کنند و به بالاترین کارآیی کامپیوتر خود دست پیدا کنند. علاوه بر کنترل دستی عملیات ، نرم افزار Diskeeper به صورت خودکار در بازه های زمانی مشخص اقدام به یکپارچه سازی اطلاعات می کند که کار را برای کاربر ساده خواهد کرد. Diskeeper ابزاری برای توسعه و مدیریت شبکه به همراه یکپارچه سازی همزمان فایل های سیستمی مختلف بوده و بدین طریق شما می توانید به بالاترین کارآیی کامپیوتر خود دست پیدا کنید.

سینا بازدید : 97 یکشنبه 05 خرداد 1392 نظرات (0)

Starus Photo Recovery

Starus Photo Recovery همانطور که از نام آن پیداست، نرم افزاری است که فقط با چند کلیک می تواند عکس های دیجیتالی را از هارد دیسک، مموری کارت و دوربین های SLR بازیابی کند. این برنامه به عکاسان آماتور کمک میکند تا اگر به اشتباه عکس یا عکس هایی را از دوربین خود پاک کرده اند، به عقب برگردند و اشتباه خود را جبران کنند. این نرم افزار از انواع عکس های دیجیتالی با فرمت های JPEG, TIFF, PNG, GIF و بسیار دیگر پشتیبانی میکند و علاوه بر این فرمت ها، از فرمت محبوب RAW نیز که توسط دوربین های عکاسی با برندهای مختلف تولید می شود پشتیبانی میکند و قادر است تا این فرمت ها را بازیابی کند.

تعداد صفحات : 13

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما از کدام سیستم عامل ویندوز استفاده می کنید ؟؟
    جذب نویسنده

    رتبه سایت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 128
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 281
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 344
  • بازدید ماه : 639
  • بازدید سال : 2,171
  • بازدید کلی : 68,174